luni, 3 decembrie 2012

VOT mania

 Daca tot suntem in campanie sa incep blogul meu cu votarea. In ultima luna am avut ocazia sa fac parte dintr-un partid si sa vad oamenii si reactiile lor. Observ cu stupoare ca ne indreptam usor usor spre o catastrofa. De ce?
Oameni care vin si intind mana pentru un pix, un odorizant, o bricheta. Chiar asa am ajuns? Sa alegem viitorul tarii pentru un pix si alte lucruri? pai dupa mine daca asa am ajuns sa votam pentru polonice, galeti si alte obiecte sincer ne meritam soarta. Toate aceste lucruri in timp se strica sau daca sunt bunuri de consum se duc. Nu cred ca cineva poate tine o punga de faina 4 ani, sa fim realisti. Lasam in schimb in urma votul si avem dupa ce obtinem diverse nimicuri si votam sa avem tupeul sa ne plangem. "pai uite ca nu face nimic asta.. mai bine era cu ala". Eu sunt tanar si sincer mi se cam face frica cand vad cum se fac cozi pentru un odorizant. Majoritatea persoane trecute de a2-a tinerete care ne aleg viitorul nostru al tinerilor fara sa gandeasca, dar in schimb au tupeul sa spuna lucruri de genu..." eu mi-am trait viata mai am putin si mor dar voi sunteti tineri si imi e mila ca nu aveti si voi un loc de munca".
Sa nu mai despic firul in 4 ...poate il voi mai despica si cu alte ocazii mesajul e cat se poate de simplu pentru toata lumea: VOTATI CU CAPUL NU CU GALEATA SI PIXUL!!

2 comentarii:

  1. Bravo omule, ai mare dreptate, oricum ca te duci sau nu la vot, cartile sunt deja facute insa si mana intinsa la bucuria unui pix sau odorizant pot distruge o intrega natiune. De ce? pai pentru ca ne-au saracit, daca populatia ar fi avut bani si serviciu iti spun eu nu s-ar mai fi bucurat la o sticla de ulei sau un pix.

    Viva la revolution !

    RăspundețiȘtergere
  2. dar cu judecata tot ramanem... aici e buba

    RăspundețiȘtergere