miercuri, 12 decembrie 2012

Reclama proasta

O scurta plimbare prin Auchan si am ajuns si la un magazin vechi cu renume in Romania.
Iata peste ce tipuri de "reclame" am dat
Ok. Cei care cunosc stiu foare bine ca acele aparete sunt pentru a fi analizate, studiate si daca e si cumparate.
In ultima perioada am vazut si oameni care intra prin magazine vad un produs cu un anumit "bug" si imediat le apar pe retina chestia "aaa pai aparatul asta nu e bun uite cum face".
Adevarat ca nici firma respectiva nu ar trebui sa lase un aparat in acest mod si de preferat ar pune pe el un film sau poate o conexiune la Internet. Omul poate astfel sa testeze capacitatile unui laptop dar vine intrebarea "Cum testez eu aceste laptopuri?"
Astazi am reusit sa surprind in Flanco aceste 3 laptopuri si iata cate pot face. Sunt putin ironic si rad cu lacrimi pentru ca dupa ce ca sunt in "starea" asta fiecare au si cate un text care se cam potriveste cu produsul.
BRAVO FLANCO TOT ASA CA E OK.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu