marți, 11 decembrie 2012

O moda macabra

 Tot ma uitam pe Internet, ba pe afara prin plimbari si de fiecare data ma lovesc de tot felul de firme de servicii funerare.
 Am stat si m-am gandit o mare parte din timp si am ajuns la o concluzie.


 Mai dragi romani in zilele de astazi nici mort nu mai e bine daca nu ai un cosciug cat mai in pas cu moda si cu diverse accesorii gen : manere (eventual cromate), o cruce din marmura si alte lucruri de genu.
 Pe cat pare de sinistru pe atat este de adevarat. Ma si gandesc cand oi muri daca copilul meu imi va cumpara un cosciug ieftin sau unul scump, ca de pana la urma poate ma voi intalni cu Ceausescu sau mai stiu eu cu cine si vor rade de mine "Uite si pe asta... a murit in perioada tehnologiei si are cosciug ieftin si fara manere". Ma amuza putin dar cand ma gandesc cati bani dai pe o inmormantare in zilele noastre o dau din ras in plans. Culmea este ca pana la urma toate aceste firme profita dupa urma noastra in dracii aia mari. De ce? Pai de, trebuie sa platesti ca pana la urma nu o sa stai cu mortu' in casa. Nunta o mai poti amana dar mortu nu asteapta dupa tine inca 2 saptamani pana ai toti banii.
 Asa ca dragii mei munciti de pe acum sa strangeti bani ca nu stiti ce vremuri vin si maine poimaine vor aparea coscige cu LCDuri, cruci cu poze digitale si de trebuie sa dam bine si pe lumea ailalta, asta ca sa nu ne facem de ras o eternitate.
 Voi incheia cu sloganul unei firme de servicii funerare. Un slogan foarte bun si adevarat

VREI, NU VREI, TOT LA NOI AJUNGI

3 comentarii:

  1. Am fost, sunt si voi fi
    Cel care este
    Si nu voi MURI !

    PS: o data mort credeti ca mai conteaza daca ai cosciug sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai asa e...da uite ce moda macabra incepe sa isi faca aparitia

      Ștergere
  2. @Alystar: traim in romania anului 2012 si asta deja ne ocupa tot timpul, macabritatiile si popiile nu sunt lucruri noi, totul se rezuma la profit, sa ai buzunarele pline chiar daca sfarsesti la 2 metri in pamant.

    RăspundețiȘtergere