joi, 6 decembrie 2012

Radiografia romanului

 Timp de 2 luni am avut ocazia sa vorbesc cu diverse persoane din multe cercuri. De la oameni simpli pana la oameni importanti. Spun ca am avut ocazia pentru ca am fost intr-un partid si am putut conversa cu diverse persoane. Sincer am ajuns dupa 2 luni sa fiu oripilat de stadiul nostru.

Acum ceva timp tin minte aparuse Mircea Badea la TV sa ne spuna ca un anumit studiu facut in Anglia (ca de obicei) arata ca apogeul notru de desteptaciune a fost atunci cand inca dadeam cu dalta in piatra.
Dupa parerea mea mi se pare stupid. Cum mama naibii cand in timp am reusit sa inventam diverse lucruri folositoare? In fine.
Profit de momentul meu de destaptaciune astazi, ca dupa mintea englezilor maine voi fi mai prost si spun ca noi nu mai avem mult si chiar ajungem sa dam iar cu batul in piatra. De ce? Pentru ca:
- multa lume a ajuns sa se certe pentru un pix, bricheta, odorizant si alte lucruri
- "ca cainele" dupa spusele unui domn (cica profesor universitar) nu este cacofonie
- manelele - modul de exprimare al multor tineri care au ajuns sa scrie "quveta...mata..." si alte bazaconii de
genu ( si se mai intreaba de ce pica pe capete)
- majoritatea oamenilor raspund la o intrebare simpla de matematica ( 2+2/2=?) in felul urmator: "lasa-ma ca nu am timp/ 2/ mai spune o data problema"
PAI daca "mancatas banii tai dupe card" mai procedam mult asa dupa parerea mea cainii vagabonzi vor fi mult mai destepti saracii decat noi. Nu e de mirare avand in vedere ca ei au invatat ce inseamna: trecere de pietoni, culoare rosie/ verde la semafor pe cand bosorogii nostrii trec ilegal strada si se mai intreaba de ce i-a pocnit masina avand in vedere ca viteza lor de deplasare nu este foarte mare.
Hmmm mesajul e clar ...NU VA MAI PROSTITI SINGURI ca o sa ajungem iar ca niste maimute sa ne mirosim unu pe celalalt la fund.
Astept si alte remarci care dovedesc ca pana la urma o sa ne urcam iar in copac.

2 comentarii: