sâmbătă, 25 ianuarie 2014

Mesaj din viitor

Numele meu este Ionel.
Am 4 ani. Scriu acest mesaj in speranta ca cineva din trecut sa il citeasca si sa schimbe acest prezent.Unul lipsit de culoare.
Sa gasesti de munca este greu. Este bine ca parintii mei muncesc, chiar daca este un salariu mic totusi putem cumpara paine, apa si cateva alimente. Ne-o vand tot ei pentru ca o aduc din alte tari. In Romania nu mai putem cultiva nimic. Pamantul este toxic si apa contaminata. La scoala nu ma mai duc pentru ca nu mai este nevoie de ea. Tot ce trebuie sa stiu invat de la parintii mei. Intr-o zi voi munci si eu cu ei in forari. Ni s-a spus ca suntem o ferma si ca producem pentru altii. O data la 2 saptamani primim haine de schimb pentru ca nu le putem spala, apa contaminata ne-ar putea arde pielea. Este greu sa traiesti printre fiare ruginite, praf si doar speranta. Plantele si animalele, am auzit de ele de la parintii mei. As fi vrut sa le vad in realitate dar nu mai am cum, le vad in cateva poze salvate de parinti.
Imi povesteau ca demult pe aceste pamanturi era multa vegetatie, pasari si animale peste tot. Oamenii zambeau si respirau un aer curat. Acum folosim masti. Copiii mergeau la scoala, citeau, invatau si se jucau impreuna. Acum nu mai mergem pentru ca ni s-a spus ca nu are rost. Imi povesteau ca existau traditii. Cum ca oamenii se imbracau de sarbatori in haine speciale si plecau la colindat. Nu stiu ce este colindatul si nici ce sarbatoare este, pentru ca nu mai avem nevoie de ele. Imi spuneau ca era o sarbatoare in care oualele se vopseau rosii si se ciocneau, iar copiii cautau cadouri de la iepuras. Mi-ar fi placut sa vad si eu cum era dar din pacate eu sunt in viitor. Imi spuneau ca oamenii aveau credinta in Dumnezeu si ca se rugau si se ajutau mereu cand pateau ceva. Acum daca te accidentezi la munca nu te mai ajuta nimeni pentru ca nu pot parasi postul. Imi spuneau ca era o viata mult mai frumoasa doar ca anumite persoane au tradat aceasta tara, au vandut fiecare bucata din ea lasand in urma doar ce vad eu acum: praf si mizerie.
Imi povesteau de niste oameni rai care nu si-au vazut decat interesul tradand poporul roman.
Nu sunt suparat pe ei cat sunt suparat pe oameni, pentru ca desi stiau toate astea au tacut si au indurat cand puteau face ceva. Poate ca daca atunci faceau ceva astazi puteam si eu sa ma joc cu alti copii, puteam sa alerg prin iarba, puteam merge la scoala, puteam vedea pasari si animale...poate acum ma imbracam si eu in haine curate si mergeam la colindat sau ma jucam cu zapada.....poate ca acum mergeam si eu la scoala si invatam pentru viitorul Romaniei.
Trebuie sa plec. Au venit parintii mei acasa, sper ca au adus apa proaspata si ceva de mancare ca nu am mancat nimic de azi dimineata.
Shimbati viitorul ... va rog.
NEPASAREA LASA URME ADANCI IN VIITOR. TU CE VIITOR ALEGI COPIILOR TAI? NU TE-AI SATURAT DE TRADATORI? IA ACTIUNE SI SPUNE STOP TUTUROR PROBLEMELOR DIN TARA ASTA.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu