vineri, 11 ianuarie 2013

Recrutam bloggeri pentru prima linie de informare

Chiar acum cateva minute am avut norocul sa aflu despre o campanie adusa noua de catre BlogAwards in colaborare cu Allview. Scopul campaniei este de promovare cu ajutorul bloggerilor si de informare asupra produselor Allview.
M-am bucurat foarte mult sa citesc despre aceasta campanie. De ce? Pai chiar eu folosesc unul din produsele celor de la Allview. In acest moment detin in buzunar un smartphone Allview P2 dual-sim si sunt foarte multumit de el.
Un scurt istoric despre Visual Fan
 Pentru cei care nu stiu Allview este un brand romanesc. Visual Fan este numele companiei care detine acest brand. Cu sediul in Brasov compania Visual Fan a luat nastere in anul 2002. 2004 a fost anul in care Visual Fan isi face aparitia pe piata sub propriul brand inregistrat la Oficiul de Stat si anume ALLVIEW. Incepand cu anul 2007 compania a adaugat in portofoliu si sistemele GPS de navigare. In decembrie 2010, Allview a fost prima companie romaneasca care a lansat o tableta PC pe piata sub numele de AllDro.
Visual Fan se poate mandri cu faptul ca in anul 2011 mai exact in aprilie a primit diploma  de excelenta a Camerei de Comert si Industrie din judetul Brasov pentru activitatea de cercetare si dezvoltare desfasurata in ultimii 5 ani.
Cam acesta a fost scurt-metrajul istoric pus pentru voi pe blog.

Un lucru mi-a ramas intiparit in minte si pe retina si anume tableta Allview Speed City. Este fantastica si pot spune cu usurinta ca depaseste cu succes multe din produsele straine. Datorita. Tableta dispune de cel mai recent sistem de operare Android si astfel te poti bucura de functiile si aplicatiile actuale, precum si de un timp de raspuns si de tranzitie intre ecrane mai rapid.
Pot numi cu usurinta acest produs "Romanian muscle brand tehnology - Allview"


  Liniile curbate, aspectul si grosimea tabletei ofera eleganta, rafinament si stil. Un designe extraordinar.
Pentru mai multe detalii cu privire la tableta precum specificatii tehnice, aplicatii si multe altele puteti accesa de aici siteul oficial.
Sincer mi-as dori nespus sa am parte si de aceasta tableta super. Va spun ca un client, voua celor care cititi in acest moment aceasta rubrica, Allview este alegera potrivita. Avand in vedere ca detin un produs Allview,cu aceasta campanie am ocazia sa spun ca sunt total multumit si chiar mi-as dori si aceasta tableta fantastica.

BlogAwards pot spune ca am descoperit de curand. Sunt chiar un "boboc" pe acest site. Mi-ar place sa incep cu dreptul campaniile lor avand in vedere ca aceasta este chiar prima campanie.
Am observat ca BlogAwards pune la dispozitia bloggerilor un numar foarte mari de campanii astfel BlogAwards este primul site care face legatura dintre bloggeri si companii. BlogAwards reprezinta podul dintre cele 2 tabere. Si prin intermediul nostru, celor din linia intai putem face cunoscute firme precum Visual Fan si branduri desavarsite asemeni Allview.
Pantru a afla campaniile in desfasurare nu uita sa accesezi si tu BlogAwards cu un simplu click aici.

Anuntul meu este adresat bloggerilor sa participe la campaniile BlogAwards cu specificatia ca la sfarsitul postarii sa se specifice prin aceasta fraza "Am aflat despre aceasta campanie BlogAwards din acest articol de pe blogul ROmania "    eu unul am aflat dupa blogul Newparts-pieseauto     de la aceasta sectiune





1 comentarii:

  1. Frumos articol
    Felicitari!
    Multumesc ca m-ai mentionat
    Bafta si mult succes in campaniile Blogawards

    RăspundețiȘtergere