vineri, 14 decembrie 2012

Fuga in noapte part2

 Voi continua povestea inceputa si sper sa va placa si continuarea ei macar pe sfertul celei prime parti.



Barbatul nostru ( sa il numim Tim) in incercarea lui de a supravietuii a reusit sa deschida ochii. Un hol mare si in stanga si in dreapta lui, parea de domeniul fantasticului. Nedumerit se hotaraste sa o ia in stanga incercand fiecare usa in parte, toate inchise. Dintr-o data aceeasi voce isi face aparitia in capul lui "Hai sa ne jucam...Nu vrei sa ne jucam?"
- Lasa-ma in pace, ce vrei de la mine spuse Tim. Nu te mai juca cu mintea mea.
- Vreau doar sa ne jucam spuse fetita.
 Dintr-o data aparu in fata lui aceeasi fetita cu parul lung, imbracata in alb si cu fata in jos. Tim se sperie si o ia la fuga. Nu uita nici macar o data sa se uite in spate si spre surprinderea lui de data aceasta fetita il urmareste spunand:
- Vrei sa ne jucam leapsa? Ok. Te voi prinde.
- Lasa-ma nu ti-am facut nimic ce ai cu mine?
 Adrenalina isi face iar aparitia, sangele parca mai are putin si tasneste din vene, transpiratia este din ce in ce mai puternica. Pare din ce in ce mai epuizat si e pe punctul de a renunta, de a se lasa pagubas cand observa un punct alb la capatul holului. Cu ultimele lui puteri alearga, lumina se mareste din ce in ce mai mult.
- Vin te voi prinde spuse fetita
Cu ultimele puteri a ajuns in dreptul luminii si..... a deschis ochii. Foarte speriat se uita in jurul lui si nu stie ce se intampla. Totusi respiratia lui incepe sa scada. In jurul lui o multime de doctori care mai de care sa il examineze.
Dupa 2 zile de recuperare un doctor vine in camera lui pentru ai da o veste care pe Tim il va marca pe viata.
- Salut Tim sunt doctor Steave si am venit sa iti dau o veste. Datorita starii tale nu am putut sa iti dau vestea de atunci. Am preferat sa mai astept o perioada dar cred ca acum esti pregatit.
- Ce s-a intamplat? Va rog sa imi spuneti.
- Tim......fosta ta sotie si fetita ta au murit intr-un accident de masina.
- Nuuu nuuu nu poate fi adevarat este imposibil.
- Imi pare rau Tim.
Dupa o lunga perioada de liniste Tim parca incepe sa se adune si il intreaba pe doctor:
- Doctore....in ce era imbracata fetita mea?
- Avea o rochita alba Tim, o rochita alba.
Tim ramane stupefiat, se albeste tot la fata, se sperie si de doctor. Se ridica brusc din pat si fara sa clipeasca pune mana in gatul doctorului si il intreaba:
- Unde este ingropata? Unde?
- Strada 5.
Fara sa mai stea pe ganduri Tim se schimba, coboara pe scari si iese imediat din spital.
- Taxi !! Pe strada 5 la cimitir te rog dar in drum sa opresti si la o florarie.
Ajunge la poarta cimitirului. O ploaie puternica incepe dintr-o data. Se uita spre cer....se uita la poarta, parca nu ar vrea sa intre. Intr-un final isi face curaj si intra in cimitir.
Isi aduce aminte de noaptea in care mergea si se auzeu doar pasii lui,. de frunzele pe care le calca. Acea amintire este vie in memoria lui, cand dintr-o data
- Vrei sa ne jucam? fetita
Se sperie, tresare si fara sa isi dea seama se uita in stanga lui...ce vede il lasa pur si simplu in genunchi.
Mormantul ficei lui si langa cel al mamei. Cu o mana pe cruce si cu capul in jos bufneste in plans si regreta faptul sa s-a despartit de ele. Poate ca daca ar fi fost langa ele nu s-ar fi intamplat aceasta tragedie asa ca incepe sa se invinuiasca pentru tot.
Cu ultimele puteri pune florile jos si spune ultimele lui cuvinte catre fica lui.
- IMI PARE RAU CA NU M-AM JUCAT CU TINE DAR INTR-O ZI O VOI FACE.




2 comentarii:

  1. Frumos, mie mi-a placut. Uite hai sa iti dau un pont unde poti publica povesti, creatii proprii, poezii etc... iti poti face propriile tale coperti la carti, primesti voturi, comentarii, sfaturi, critici si multe altele.

    acceseaza Wattpad Din partea mea mult succes.

    Powered by: www.DragonAthus.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc o sa accesez siteul.. ms de sfat

    RăspundețiȘtergere