duminică, 23 decembrie 2012

Visul unei vieti

In primul rand, stiu si recunosc ca nu am mai scris nimic de ceva vreme. Vina mea dar voi incerca de acum in colo sa fiu ceva mai atent.
Cel mai bine este sa trecem direct la subiect si sa va pun de inceput o intrebare sau mai multe.
Cati dintre voi ati avut un vis foarte intens? Un vis in care de exemplu sa visati ca preparati ceva la bucatarie si in acel vis sa simtiti pana si mirosul. Un vis in care dimineata cand va treziti sa spuneti "Ce vis am avut, zici ca era real". Toti am avut astfel de vise "reale".
Acum va voi mai intreba ceva. Cati dintre voi ati visat ca va impiedicati sau cadeti sau mai stiu eu ce si pur si simplu sa tresariti in pat si sa deschideti ochii brusc in toiul noptii?
Care este partea interesanta? Eu am propria mea teorie despre viata, despre moarte. Care ar fi ea? Nu degeaba am pus acele intrebari mai intai. Eu consider ca viata este tot un vis. Un vis foarte puternic, cu multe trairi. Asemeni acelor vise "reale" si aici poti simti, mirosi si multe altele. Deci de ce nu si viata aceasta sa fie de fapt un vis. Acum legat de moarte, trecem la intrebarea cealalta. Sa spunem ca ma arunc dupa un pod si cad direct in apa inghetata. Mor. Eu cred ca atunci cand "mori" aici deschizi ochii in cu totul alt loc si percepi in acel moment tot ca pe un vis. Adica te trezesti de exemplu ca esti blond, traiesti in Germania, ai 2 ani si ii spui mamei tale ca ai avut un vis ciudat. Ai visat un nene care sarise dupa un pod si in acel moment te-ai trezit. Asta este perceptia mea despre acest vis numit viata.
As putea sa mai infloresc aceasta teorie a mea. Poate o voi face cu alta ocazie si voi intra si mai mult in detalii.

2 comentarii:

  1. Multumim pentru articol. Foarte interesant !

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca iti place...am fost plecat o perioada dar acum voi reveni si cu alte articole... respectele mele

    RăspundețiȘtergere