marți, 19 februarie 2013

Despartire- ce sa fac?

Salutare. M-am gandit sa fac o postare si sa spun cateva pareri in cazul in care ati suferit in urma unei despartirisi cam ce ar trebui sa faceti pentru a trece peste.
Foarte greu nu este. Totul tine de noi. Eu unul am reusit sa strec destul de usor. Stiu ce veti spune " Pai daca ai trecut usor inseamna ca nu ai iubit". Gresit, am iubit dar stiti cum este vorba aia " dragoste cu sila nu se poate" asa ca m-am conformat de fiecare data situatiei.
  Un prim aspect si dupa parerea mea cel mai important este optimismul. Daca nu esti o persoana optimista sansele sa iti revii repede sunt destul de mici. Fiind o persoana optimista ai un atuu si poti trece mai usor peste probleme si emotii. Deci nu uitati sa fiti optimisti in oricare ar fi situatia.
  Dupa despartire incercati sa iesiti din casa. Daca va baricadati in casa nu veti rezolva absolut nimic din contra veti amplifica si mai mult emotiile. Iesiti cu pritenii la un suc, o cafea, vorbiti de cu totul alte subiecte dar nu de cea legata de despartirea voastra. Daca prietenii va trag de limba le puteti spune ca nu vreti sa vorbiti despre asta. " Un prieten e ala care te intelege".
  De fiecare data cand va ganditi la persoana de care v-ati despartit nu uitati sa va impuneti urmatoarea propozitie. "Nu m-a meritat. Merit ceva mai bun" De fiecare data sa va rostiti aceste cuvinte in minte.
  Nu insistati sa sunati pentru impacare. Exclus asa ceva. Astfel dati dovada ca sunteti stapan pe situatie. Daca regreta cele intamplate si vrea sa va impacati persoana respectiva va va suna. Daca sunati voi si chiar vrea impacarea deja va simti slabiciunea voastra si sunt sanse destul de mari sa suferiti iar intr-o situatie si mai mare.
  Incercati sa va aduceti aminte de intamplarile nasoale ale relatiei. Va ajuta sa dati frau liber acelor propozitii mai sus mentionate si astfel sa treceti peste situatie.
  Nu uitati depinde de voi cat vreti sa bociti in casa. Dar sa nu uitati ca nu merita. Nu rezolvati nici o problema in acest mod. Nu uitati sa va spuneti acele cuvinte in minte.
Daca ai o problema si cauti un raspuns nu uita ca imi poti trimite un mail pe IDul de ra rubrica CONTACTE
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu